Monday, May 7, 2012

Kork Ease -Bette, French Pink

Bonjour, mes amis!

Spring is in the air, and my thoughts have turned to Paris (pah-ree)...Le Tour Eiffel, la Louvre, un pain au chocolat avec un bon café...and the Bisou-Bisou song which (I had first hear on the Bisou Bisou* clothing line website, and) I cannot seem to get out of my head after watching that episode of Mad Men.


Zou bisou bisou
Zou bisou bisou, mon Dieu qu'ils sont doux

Zou bisou bisou (x3)
Zou bisou bisou, le bruit des bisous
Dans les buissons sous le ciel du mois d'août
Les amoureux glissent à pas de loup
Comme les oiseaux ils ont rendez-vous
On l'entend partout

Zou bisou bisou
Zou bisou bisou,
mon Dieu qu'ils sont doux
Mais dites-moi savez-vous,
ce que veut dire entre nous,
Ce que que veut dire "Zou bisou" ?
Ça veut dire je vous l'avoue
Mais oui je n'aime que vous

Zou bisou bisou
Zou bisou, mon Dieu que c'est doux
Mais pas besoin des buissons du mois d'août
Quand tu m'embrasses doucement dans le cou
Car c'est curieux tu vois je l'avoue
Ça me fait partout zou bisou bisou
Zou bisou bisou des petits bisous !

[English Translation]
Kiss kiss
Kiss kiss, my God they are sweet

Kiss kiss (x3)
Kiss kiss, the sound of kisses
In the bushes under the sky of August
Lovers glide stealthily
Like birds they go
You hear it everywhere

Kiss kiss
Kiss kiss,
My God they are sweet
But tell me do you know,
what it means to us,
What it means to "Kiss kiss"?
That means I must confess
But yes I do love you

Kiss kiss
Kisses, my God how sweet
But no need bushes in August
When you kiss me gently on the neck
Because it's funny you know I admit
It makes me everywhere kisses kisses
Kiss kiss of little kisses!


Bisoux!

Stella Notte

Day 175: Monday May 7th 2012
Designer: Kork Ease
Name: Bette
Color: French Pink
Style: Wedge Sandal
Heel: 4 inches (10.16cm), Platform: 1 inch (2.54cm)
Material: Vachetta Leather Upper with criss-crossed vamp straps, suede wrapped wedge and platform

Dress: Level X

Beautiful in any color...click here to see what my silver pair of these beauties inspired me to do!


*Bisou Bisou clothing is designed by Michele Bohbot for JC Penney [JCP].

No comments:

Post a Comment